Arkadaşlar gozlerim ve basimin ağrısı hiç gecmeden uyaninca bir basliyordu yatana kadar devam ediyordu 1 aydıe boyle devam etti gun göz doktoruna gittim dinlendirici verdi gozlugi kullanmaya başladığımdan beri ağrı olmuyor çıkarınca 15 dk ya agrk kendini gostetiyor.. vel hasıl dinlendirici gözlüğü devamli takmakta bir zarar var mi bilen var mı