Merhabalar , kızlar hadi 6. Ay ve sonrası bebeklerimizde gözlemlediğimiz değişik hareketleri yazalım . Belki bir çoğumuz acaba yalnızca benim çocuğumda mı var diye merak ediyordur . Hem ortak şekilde cevaplamış oluruz 🥳 Ben mesela sıralayayım hem de aklımda takılanların cevaplarını almış olurum 🦋Baştan söyleyeyim elbette her bebek gelişimi farklı fakat asla kıyaslama amaçlı değil . Yalnızca sürecin normal ilerlediğini görmek isteyen ben de dahil annelerimiz vardır ☺️
1- Bacaklarını kaldırıp yere vuruyor.
2- Ellerini hala ara ara yumruk yapıyor.
3- Köpürtü şeklinde tükürüyor.
4- Desteksiz Oturmuyor.
5- Aniden irkiliyor.
6- Henüz kucağımda bana satılmıyor ( bunun için erken mi bilgim yok :) )
Şimdilik aklımda olanlar bunlar . Sizde nasıl ? 🦋