Bebeğim 15 günlük kızlar fakat sütüm yetersiz olduğu için mamaya başladık ilk Aptamil Goldla başladık ilk iki 3 gün iyidi 4. Gün kabızlığı başladı sonra mamayı değiştim Aptamil aldık fakat kabızlığı cozmedi bir türlü doktorla konuştum fitil verdi fitille uyararak iki gün kakasını yaptirdim fakat alışkanlık olur fiye devam etmek istemiyorum ne yapabilirim tekrar mama mi değişmeliyim çok üzülüyorum göbek bağı bir hafta önce düştü ama ikinmaktan bugün baktım göbeği kanamis 😞😞