Rahiya Kızlar annem mantı yapmış koymuş buzluğa ama bir türlü nasip olmadı yemek… sanırım bir buçuk sene olmuş..atmayada kiyamiyorum kadın özenerek yapmis..yesek sorun olur mu sizce? Buarada emziriyorum onuda belirteyim..