Merhaba arkadaşlar. Oğlum henüz 5 buçuk aylık ve inanılmaz derecede gaz sancısı çekiyor geceleri sürekli uyanıyor. Yediklerime de dikkat ediyorum zinko gaz ilacida kullaniyoruz fakat ilk zamanlar iyi geliyordu artık işe yaramıyor gibi. Bitki çayları da içiyorum gaza iyi gelecek herşeyi yapmaya çalışıyorum. ama genede gaz problem. Ne yapmalıyım sizce yardımcı olur musunuz sizin bebisleriniz de böyle oluyor mu . Masaj yapıyorum banyo yaptırıyorum. Ama nafile. Teşekkürler annişler. 😊