Irmakmirayinannesi önce sakinleştirin derim ben de 1 hafta yaşadım bu durumu sürekli ağlıyordu karnı da açtı ve meme ile kavga ediyordu kucağımda sakinleştirip öyle emzirdim böyle böyle yendik bir de ten tene temas yapın üst kısmınızda bir şey kalmasın bebek sadece bez ile kalsın üzerinize battaniye örtün yavaş yavaş geçecektir ☺️🙏🏻