Oğlum 17 aylık oldu ve ben emzirmeyi bıraktırmak istiyorum çünkü hiçbişy yemiyorsabah kahvaltı yok öğlen ya yer ya yemez akşam yer sadece. Arada muhallebi felan veriyorum meyve felan ama bunlar yetmez gibi geliyor iyice zayıfladı doğru düzgün bşy yemediğinden kansızlık da var katılma nöbeti geçiriyor doğrumu düşünüyorum kesmeli iyim emzirmeyi sizce kafam çok karışık içimde buruk biraz aramızda güzel bir bağ vardı emzirirken