Biogayı ya öğlen saatlerinde ya da öğleden sonra saat 5 gibi günde 1 kere 5 damla kullandık biz. Gaz sorunumuz çok değildi ama ilk 2,3 ay akşam saat 8 gibi sancısı başlar ara ara 10 a kadar sürerdi o yüzden ben daha erken saatlerde vermeyi uygun buldum