Azra6167 yürüme dönemi öncesi kozmonot giydirdim, yürüme döneminde de mont aldım, altına da içi kürklü pantolonlar oluyor lcw de falan var külotlu çorap ile onlardan giydiriyordum. Yaşadığımız yerin soğuğu kötü oluyor o yüzden. O pantolonlar rahat oluyor sıcak tutuyor. Bir de montla beraber iç tulumu ayrı giydirilenler var onlar kozmonotlardan daha rahat oluyor.