Ayse-Nur Acele etmenize hiç gerek yok. Zamana bırakın. Ailede geç konuşan varsa bu da etkiler. Bizimde 15,5 aylık falanken 2-3 kelime vardı. 17 aylık 20den fazla var. Sürekli söylüyor mu dersen,yok. Ben söylüyorum söylüyor. Bazen işine geliyor söylüyor. Korkma çocuklar genelde dediğim gibi 18-19 aylıkken en çok konuşuyorlarmış. Bir anda. ☺️