Eladerin Selam arkadaşlar dün devlete gittik doktora hikayemizi anlattım ve tahlil girşinde bulundu .ve hikayeye göre alerjik büyük ihtimal dedi sonuçlar çıkmış ben internetten araştırdım çok da anlamadım ,anlayan varsa yorumlayabilir mi ?(randevular dolu alamadım o yüzden buraya yazdım )teşekkür ederim [img] [img] [img]