Aslannalp Guzel anneler 7 aylık bebeğim. Günde kaç öğün ek gida kaç öğün anne sütü veya formül mama veriyorsunuz? Kaç saatte bir yediriyorsunuz günlük rutinlerinizi saatli olarak benimle paylasıp yardımcı olurmusunuz?🥰
Blz01 Aslannalp sabah uyandığında formül mama 07/07:30 gibi sonra 1. Uykusundan uyanınca 10 gibi kahvlatı.öğlen 12:30 formül mama 2. Uykusundan uynanınca 15:00 gibi çorba 3.uykusundan sonra 17:30 formül mama ve en son 20:00 formül mama.bide arada meyve veriyorum.yoğurda yeni başladık çok sevmiyor onuda 4 gibi ne kadar yerse
Azatsmommy Aslannalp 8.ayimiza girdik 7 aylıkken 9da sabah irmikli yumurtalı peynirli muzlu karışım kahvaltı veriyordum uyuyup uyanınca 180lik mama ardından 1 buçuk saat snra meyveli yoğurt ve uyku uyanınca çorba 1 buçuk saat sonra 180lik mama ve gece yatmadan önce kasik mamasi
sevimlienerji Aslannalp hiç mama vermedim emziriyorum sebze puleri muhallebi patates köftesi çorba yoğurt gibi şeyler yapıyorum 😊
Miyauw 3 saatte bir 120ml mama veriyorum aralarda meyve çorba yendiğim yemek sularına ekmek banma şeklinde ilerliyor ama mama saatleri arasında veriyorum ne veriyorsam. Eğer çok yemiş oluyprsa mamasını 4. Saatte veriyorum
Aslannalp Miyauw cook sagol canim benimki de ek gidaya gectik geceli mama istemiyor itiyor cok az yiyor mamayi