Haftaya doktora götüreceğiz oğlumu. 25 aylık. 3 yaş altına zaten önermiyorlar ama bemim içim rahat değil kalabalığa girecek ve asla ama asla taktırmıyor ona sıkıntı gelen hiç bir şeyi yaptırmıyor bere kaşkol takmak kapişon geçirmek gibi. Bir de hastanede iş güzarlar olur kesin bu çocukta neden maske ypk derler. 6 ay önce acilde sekreter demişti doktor kontrol ediyor o bir şey demiyor ötekine düşüyor laf demek 🤦♀️ bu yaşta bebeğinize laf anlatabiliyor musunuz maske taktırabiliyor musunuz hastanede uyaran eden oluyor mu maskesiz gidince