Selam anneler, 8 gün sonra kızım 6 aylık olacak. Bu zamana kadar sadece süt alerjisi olduğunu biliyordum mama verdiğimde kusuyordu, cildinde döküntü oluyordu vs. Yaklaşık 15 gün önce tadım yaptırmaya başladım hiç bir sorun yoktu fakat 3 gündür yüzü çok kızardı birazcık da vücudunda var. Alerji testi yaptırmaya karar verdim ama deri testi için çok ağlatıyolar canı çoo yanıyor falan diye yorum yapanlar oldu. Bu testi yaptıranlar tecrübelerini paylaşırlarsa çok sevinirim🤲🏼🤲🏼