Kuzey06 atlatıyordur inşallah, bol bol emziyorsanız devam edin yoksa mama takviyesi yapın, halsiz kalmasın. Korkmayın, sarılık en kolay atlatılan şey evet yorucu ve yıpratıcı ama böyle böyle büyüyorlar :( endişelenmeyin, her daim pozitif olmamız lazım bir tek bize ihtiyaçları var çünkü bebişlerin. Allah dermansız dertlerle imtihan etmesin yavrularımızı da bizleri de 🙏🏻🌸