MuallimeAnne tabi mutlaka beklentiler kişiden kişiye değiştiği için memnuniyet de değişiyor.Benim beklentim biraz anne psikolojisinden anlamasıydı sadece zira hiç bir lohusa anneye
‘bu ne ya çocuğun açlıktan kemikleri sayılıyo afrikalı bebekler gibi olmuş, açlık grevindekiler ölmemek için şekerli su içer ya bebek de o kadar karnını doyurmuş’ dememeli hiç bir doktor ya da hiç bir insan , gecelerce ağlatmamalı o anneyi yetemiyorum evladımı aç mı bıraktım bir aydır diye. O günden sonra da gitmedim zaten kilo almaması da benden kaynaklı değil süt alerjisindenmiş, ama ben doktor değilim bilemezdim o bilebilirdi.Yine de çok teşekkür ederim ❤️