Ravzacuk 6 aylık olduk ve diş kaşıntısı kızımı mahvetti . Gece uykusunda bile elini ağzına götürüp sürtüyor sonra da ağlayarak uyanıyor 😔 bu durumlarda birşey kullanan var mı yada bu diş jelleri nasıl birşey kullanan varsa fikir alabilir miyim ☹️☹️
HiddenKiller Ravzacuk kızım 10 buçuk aylık osanit diş topları ve calgel jel kullanıyorum uyumadan önce yoksa uyumuyor. 5. diş 2 gün önce çıktı 6. diş yolda, 7. ve 8. diş de beyazlamış 🤯🤯🤯
Cennet-Kokulum Ravzacuk dentinox jel ve tetagil toz gerçekten çok iyi bunlar oğluma bunlardan kullanıyorum tavsiye ederim
HiddenKiller Ravzacuk yan etkisi olmadığı için kullanıyorum zaten minnacık bebeğime yan etkili ürün kullanmam sizin gibi