Dilos01 Hafsaninannesii 4 ay 21 günlüğüz çok şükür büyüyorlar bugün hatta döner gibi oldu ama kolunu çıkarmayı beceremiyor daha oyun halısına katıyorum orda donmeyi sağlıyor 😃😃13 ekim doğumluyuz
gizemito Hafsaninannesii 6 Ekim 2020 annesiyim 😚 Bebişimmmm büyüdü kocaman abi oldu da ek gıdaya bile geçti 🥺🥺🥺🥺 Ahh zaman zalimsin çok
Hicran28 Hafsaninannesii 26 ekim dogumluyuz bizde. Henuz donmelere baslamadik 🤷🏻 erken olabilir dedi doktor yavas yavas destekli oturtabilirsin dedi deneme yapiyoruz. İstahsizlik basladi 🤦🏻♀️ ek gida baslaniyor mu ki 4. Uncu ayinda 🤔
Anagibianayim Hafsaninannesii 14 Ekim doğumluyuz büyüyor beni yora yora 😊 dönme çabamız var ben elini tutunca döndürüyor kendini yoksa dönmüyor ara ara kahkalar atıyor çığlıklar ağlamalar arttı 😄 birde artık kundak istemiyor yapmayinca elleri hep gözlerinde sonrada ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım 🙄🤔
Birceninannesi gizemito benim kızım da 6 ekim doğumlu🥰 maşallah kuzuya biz daha başlamadık ek gıdaya haftaya kontrolümüz var ben de çok heycanlıyım zaman su misali en kötüsü de hiç bir günlerinin tekrarı yok çok özliycem çookk🥲
Eminerd gizemito oğlumda 6 ekim doğumlu ek gıdaya neden erken başladınız canım. Oğlım mama ile besleniyor genelde doktor kontrolüne gitmedik henüz başlayın der mi demez mi bilmiyorum ☺️ Çok heyecanlıyım🙏🏻 Nasıl gidiyor ek gıda döneminiz
Hafsaninannesii Hicran28 erken daha bizimki yeni yeni dönüyor yeni oturuyor ama destekli 5 ay 3günlük
beyzasvm Hicran28 benim kızım da 26 ekim doğumlu annem biraz biraz çorba falsn veriyor dönüyor ismini biliyor ayaklarını ağzına götürüyor 😂
PortakalliKahve 31 ekim annesiyim, aşırı enerjik bi dönemdeyiz. Uyumuyor, bol mızmızlanıyor. Her şeyinağzına sokuyor, günler böyle geçiyor 😅
_MelekAnnesi Hafsaninannesii burdayım, burdayım işte geldim ben 😃😃 günlerim yorgun ama güzel geçiyor 🙏🏻
Gokce_mom Nilyaa 29 ekim bizim kızda hep kucakta utanmasa tuvalete birlikte gidicez yani bağırmaları başladı hafifte benim çevirme desteklerimle yan dönme 😌
anayim-ben-ana Hafsaninannesii 3 Ekim doğumlu kuşum 😍 kucak delisi çıktı 7/24 kucak istiyor 😅 yavaştan ek gıdaya geçti 💕 kucağımda ufak ufak oturtuyorum🥰 dönme çabalarımız var gibi ama çok hevesli değil 🤓