Herkese iyi akşamlar. Bebeğim 9 aylık bazen meme emerken eliyle sıkıyor sanki süt gelsin diye. Hani kendimiz yapıyoruz ya onun gibi. Böyle gelmesi için çabalıyor gibi. Arada oluyor böyle ama normalde yutkunmalarınıda duyuyorum. İştahımda öncekine göre azaldı sanki. Sizce sütüm mü azalıyor. Neden olabilir bu?