Seldabi Merhabalar 6 aylik kizim var 2 ay önce regl olmaya basladim ama bu ay 15 gun gecikti test yaptim negatif cikti( ayrica korunuyoruz) cocugumu emziriyorum boyle duzensizlik yasayan var mi?
Cokomelli Evet emzirirken düzensizlik oluyor bana da olmuştu bi kaç kez her seferinde test yapıyordum korkumdan korunduğumuz halde😅
Cokomelli Seldabi Tabiki zordur iki küçük bebeğiniz varken insan yeni bir bebek istemez böyle bi dönemde zaten evde durmaktan psikolojimiz bozulmaya yüz tutmuşken 🙄 Ama dediğim gibi korkmanıza gerek yok emzirirken düzensizlik oluyor benim kızım da 10 aylık hala düzensiz 😓