AselZeynepli 7 bucuk aylık kızıma devlet raporlu mama vermeye basladım. Sıvı kivamda ve kasıkla vermesi zor siringa ile veriyorum. Biberonu tutmuyor isirip çekiyor su verdiğim zaman. Biberon ile vermek istiyorum. Önereceğiniz kesin tutar dsdiğiniz biberon var mi
miraysmom_ AselZeynepli Benim kızım da 4 ay 20 günlük asla ne biberon ne emzik hiç bişey tutmuyor sadece benim mememle besleniyor. Bir saat onu bırakıp bir yere gidemiyorum. Ne olcak böyle? Başına gelen var mı acaba?
Elifnur AselZeynepli aynı durumdayız alerjik mama veriyorum. 5,5 aylık. Avent biberonu tiksiniyor gibi ağzından çıkarıyor. Ben de başka biberon denemek istiyorum kaşıkla zor oluyor😕
Gamzetrl AselZeynepli bizde aynı durumdayız malesef sütüm azaldığı için mama takviyesi yapmak istiyorum biberon almadığı için hep kaşıkla döke saca. Lansinoh aldım en son gerçekten anne göğsüne en yakını onu tutar gibi oldu bakalım hala deniyorum.
AselZeynepli miraysmom_ ahh ahhh 7 bucuk aylik hala ayni karni tok olsa bile beni istiyor emzij tytmadi