Evet benim oğlum üstün zekalıydı 2 yaşında alfabeleri saymaya ve yazmaya başladı İngilizce öğrendi üstün zekalı dediler ama hareketleri aaperger sendromu çocukları gibi dedi doktor hala takıntılı ve çok mükemmelliyetçi maalesef dediğiniz gibi herşeyin normali güzel 8 yaşında kendini 15 yaşında gibi görüyor 4 yaşında okumaya yazmaya başladı çok zor birşey bence