Myelif tabiki ben kızıma günde 1 saat kesinlikle kitap okuyorum kızım da çok seviyor zaten saati gelince kendisi kitabını raftan alıp anne oku diye getiriyor. Bunlar tamamen benim öğretmenle ilgili çocuk birden kitap görünce yapmadı bunu 6 aydır okuyorum. Normal bir bebek bence ama belki dediğiniz gibi TV izletmemek çok kitap okumak vs zekasını olumlu etkilemiştir olan zekasını bastırmamıştır en azından benim düşüncem bu.