canana Gerçekten usandım artık her gün başka bi tarif yapıyorum. Çocuk normal yemek yemek istemiyor(çorba vs.) tatlı bir şey olsa hemen yer. Kahvaltıyı da seviyoruz ama gün içinde tam bir işkence çekiyorum ağzını kitliyor kaçıyor. Var mı bunun bir yolu yordamı? 🤔 10 aylık bu arada
Mirage91 canana 10nuncu ay atağı yaşıyoruz. Bizim kız 9ncu ay öyle bir güzel yiyordu ki şimdiyse ağzını kitliyor hep işkence sabah kahvaltısında yumurtayı mecbur pekmeze buluyorum. Akşam hiç bir şey yemez o kadar şey yaparım geçecek diye bekliyorum. 8nci ayda böyle geçmişti
MoRella canana Gel kardeş gel beraber ağlayalım. Benimki de 10 aya yaklaştı,ağzını açıyor ama yemeği verdiğimde öğürüyor, gözlerinden yaş geliyor ve bazen ağız dolusu kusuyor. Artık delircem me yapacağımı şaşırdım 😭
Fatma69 canana benim de 10 aylık pek bişwy yediremiyorum atak dediler bekliyorum ama köfte yapıp eline veriyorum biraz yiyor, cicibebe sağlıklı degil ama günde 4 tane yiyor, önüne koyun kendi yesin ilk zamanlarda yemez ama sonra yemeye başlar
canana Mirage91 MoRella ya benimki tabağı görüyor başlıyor mızırdanmaya, kaçmaya çalışmaya. Yahu bi tadına bak. Çok nadiren zar zor ağzına sokuyorum tadını alıyor öyle yiyor ama çok nadiren yani. Zayıf zaten, bu ay da mı atak var ya 😢😢
canana Artık dişlerimi sıkmaktan, duvara yumruk atmaktan, saçımı başımı yolmaktan yoruldum yooooooruuuuuuuullldummmm😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Mirage91 [silindi] 8nci ayy gerçekten çok çok zordu arabayla gezdirirsin durma,yemez hep uyanır ama gör 9ncu ay çok güzel mama diyor alkış,öpücük,gel gel yapıyor. 10ncu ayda da atak var yemesi çok zor, bir tek uyku düzenleri oturuyor
canana Fatma69 ya benimki yabancı cisimleri ağzına götürüyor ama yenecek bişey verince evirip çeviriyor ağzına götürmüyor 😅
[silindi] Mirage91 ay bide dişler çıkıyor hepten huysuz ağzını açması imkansız moralim bozuluyor artık
Mirage91 Dilhunizade 9ncu ayda doktor kontrolüne gitmiştik doktor 2 ayda bir çağırıyor 9 aylıkken boyu 75cmdi kilosuda 9 kiloydu. Şimdi taş çatlasa boyu 76,5, kilosuda 9,5 felandır artık az yiyor
Mirage91 canana mama mı içiyor,emiyor mu oğlunuz bizim kızında git gide gidiyor kilosu. Ama hiç takılmayın sağlıklı olsunda boyu,kilosu önemli değil insanlar çok taktırıyor hele koca tarafı aman aman