badew Kizlar gün içinde çok uyuyudu diye düşünüp bebeğinizi uyandırıyor musunuz?1yasinda kızım var bazengun içinde uykusi 2 saati geçiyor uyandırıyorm acaba doğru mu yapıyorum
Kkubu80 badew ben uyandiriyorum benimki 9 aylikta 2 uyku yapiyor 2. Uykusu saat 18.00 a kadar uyanmazsa öpüp uyandırıyorum gece uykusunu etkilemesin diye canim cok uyursa da uyandiriyorum
minikbirbal badew ilk uykusunda uyandırmıyorum. Zaten ikinci uykusunda ona göre uyuyor onu da fazla uyursa uyandırıyorum.
Leylamoms Ben uyandırıyorum eğer 2 saati geçiyorsa maks. 2.15 dk uyumasına izin veriyorum. Eğer uyandırmazsam gece sık uyanıyor sabah 4de dikiliyor ayağa
Maviyesil121212 badew sabah da gündüz de uyandırıyorum bıraksam sürekli uyur. Gündüz 2.5 saati geçirmiyorum; sabah da en geç 9da uyandırıyorum. uykuyu çok seviyo git git diyo bana kıyamıyorum ama mecbur
Cnprtk badew 1 yaşında ben iki uyku yapıyodum ilk uyku 1 saat sonra uyandırıyodum diğer uykuya da 1 saat sonra uyandırıyodum toplam gün içinde 2 saat yetiyodu. Ama sizin bebeğiniz günde 1 uyku yapıyorsa 2 saatte uyandırmanız normal