Bebem 7.5 aylık 6tane dişi var. Sonuncusu yeni patladı ve zor çıktı. Az evvel 37.7 ateşi oldu. Ateş dişten dolayı olabilir mi ? Gün içinde 2-3 kez öksürüğü oldu ? Şuanda ateşine müdahale etmem gerekir mi ? Yardımcı olan herkese teşekkür ederim şimdiden çok huysuz şuanda cevap yazamazsam kusura bakmayın 🌹