Srnysl Kizlar duphalac kullanabilir miyim ki çocuklar da kullanıyor sonuçta sezeryan dan sonra kabızlık problemim hala geçmedi 24 gün oldu aranızda kullanan varmı
2153turuncu Srnysl kullanmadım ama bol su gün kurusu kayısı kompostosu yap birşey yerken çok çiğne ben düzenli yapıyorum şuan yeni yeni düzeldi ve elinden geldiğince ilaç kullanma ki bebişin daha sağlıklı olsun hemen sütten geçer bebeğe geçmiş olsun
Hilalse Srnysl doktoum bana hamileyken kullandığın ilaçları kullanabilirsin demişti ben yeni doğurduğumda alttaki dikişlerde korkumdan yapamıyordum tutuyordum afedersin bi hafta sonunda içtim prospektüsündede kullanılabiliceği yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam netten bakabilirsiniz
Yarim_Kilo_Kiyma Srnysl Bol bol bol su, eğer su içiyorsanız yinede sorun devam ediyorsa bağırsaklarınız normalden daha uzun demektir, o zaman daha daha çok su içmeniz lazım