Bebeğim dün sünnet oldu ( dikişli ). 42 günlüğüz doktor sadece dün ağrı kesici vermemi ve krem sürmemi söyledi. Krem sürmeye devam ediyoruz. Buraya kadar sorun yok ama sanki bebeğim hala çişini yaparken agrı çekiyor gibi. Gazından mı sünnetten mi anlamıyorum. Durduk yere ağrı kesici vermek istemiyorum. İkinci günde ağrısı devam eser mi ? Ağrı kesici kullanmak gerekiyor mu ?