Kızlar tam 1 aylık olduk bebeğim ne emdi nede sütüm geldi 1 aydır mamayla besliyorum ama dışarıda sıcak bul ayarla mamayı kat biraz sıkıntı oluyo hastanelerde falan zorluk çekiyorum bunun için sıcak su tutması için termos düşünüyorum işimi kolaylaştırır mi yada başka alternatif ürünler var mı