Happymamss anladım canım bana 4 hafta ebe geldi emzirdikçe geçer uzun sürer ama dedi hem mama hem anne sütü verince daha hızlı bitiyormuş, ama yinede mama vermedim ben merak etme geçiyor ama bol bol emzirki artmazsın uyuduğundada uyuyor uyandırmayım deme sarılıktan yatar cocuk uyandır uyandır emzir