hanımlar merhaba 10 aylik bir bebeğim var geceleri nerdeyse kesintisiz uyuduğu saat 2 saattir, ondan sonrası sabaha kadar her saat başı bazen her 10-20 dk uyanır emmek ister, bazen emmek istemese bile uyanır sallanmayı hiç sevmez sadece memede uyur. diş dediler 2 aydır böyle.. dişlerinide patlattı ve hala aynı gittikçe daha da yormaya başladı…uykusuz kaldigim için gün içinde de hiç gücüm kalmıyor ev çocuk eş hiç yardımım da yok yardimci olur musunuz ?