1Ezoo bu ayın 28 i 20 ayı dolduruyoruz gün içinde yeme içmesi iyi canım maşallah bizimle masada biz ne yersej oda yer tam olarak kaşık tutamıyor oda benle alakalı vermedim eline cok döküyor diye 🙈 şimdi pilav makarna kendi yer geri şeyler ben veriirm. Sabah kahvaltıda süt içer akşam uyumadan önce de süt içer inek sütü bu arada. Kelime yönünden iyi değiliz anlaşılır kelimeler bitti baba geldim gel bir iki de hayvan sesleri çıkarır oda zeka kartlarından alıştı 😅 başka kelimemiz yok ama aşırı bebek dili var hiç susmuyor susturamıyoruz anlıyor gibi yapıyoruz bazen . ☺️☺️