Birprensannesi12 Normal mi bu karnım yanlarına resmen bıcak saplanıyor göğsüme bile vurdu bu saplanma
1Nihal Birprensannesi12 dikiş yerlerinizin terlememesi gerekiyor dikislerinizin üzerine peçeteye koyabilirsiniz doktorum bana öyle söylemişti
Minnaktosbik Birprensannesi12 benim 6 ay oldu üç gündür resmen rahmim ağrıyor kasıklarım patlıyor neden bilmiyorum doktorada gitmedim 😏🥴 sezeryan beni mahvetti sürekli biryerim ağrıyor
sdyrnkgn Kaç gün oldu doğum yapalı? Bir doktorunuza danışın isterseniz. Emzirirken rahim kasılıyo, o yüzden adet sancısı gibi bir ağrı oluyo ama sizin dediğiniz gibi olmadı bende.
Oysul 2153turuncu yok hayır aslında iyi değil sizin yaranızın durumu nasıl . Dikişiniz açık dikiş mi gizli dikiş mı ? Aynı dertten ben de cektim ondan detaylı soruyorum
Es-esm Gaz in vardır canım Rezene çayı iç yada ayaklarına sıcak su torbası koy Çorapsız durma ben 1 ay çorapla uyudum
Biscolataerkegim Birprensannesi12 Çok normal kendini sıcak tutmaya çalış sonuçta ameliyat oldun bıçak altına yattın. Benim de bir aydan fazla süre aynı sorun vardı yürürken de boşlugum ağrıyordu. Terlemek bile bu ağrılara sebep olur dikkat et kendine
Oysul 2153turuncu aynıymışız benim de öyle. Bizimki gizli dikiş olduğu için allah korusun enfeksiyon olursa dıştan belli olmuyor. Ben de sürekli takip ediyorum Kızarıklık şişme olursa mutlaka görünmek lazımmış