Merhabalar, perşembe günü menenjit aşımızı olduk ilk doz. Kızıma banyo yaptırmam gerek çok terliyor geceleri dolayısıyla banyo ihtiyacı var şuan. Yaptırmam sıkıntı olur mu siz kaçıncı gününde banyo yaptırdınız? Doktorumuz bir uyarıda bulunmadı yaptırın ya da yaptırmayın diye