Kızlar Aptamil pronutra kullanıyordum ama biraz kabız ve gaz yaptı ıkındı çok fazla o yüzden hipe geçtim ama ondan sonra kusmaya başladı ve kakası da ishal gibi mama mi yaramadı anlamadım Çarşamba günü değiştirmiştim bide yedikten sonra çok doymuyor gibi aranmaya devam ediyor mama iyi mi gelmiyor tecrübeli anneler yardım eder misiniz fikrinize ihtiyacım var 13 günlük