Seda_gul benim bebeğimin de kolunda var, çocuk doktoru cildiyeye gitmemizi önerdi. Cildiyeye gittiğimiz de ışıkla baktılar vitiligo olmadığını söyledi doktor. Başka bir cilt hastalığı da varmış ama kuruluktan falan da olabiliyor dedi bize. Siz de bir gösterin bence. Ben takip ediyorum artacak mı diye.