Sedefela Benim kızım şuan 15 aylık artık mama vermiyorum ama mama verdiğim dönemler de aptamil benim kızımda da kusma sorunu yapmıştı ayrıca kabızda olmuştu. Hipp kullanmıştık kusma sorunu hiç olmamıştı ama çabuk acıktırıyordu. Sonra bebelac kullandık o hem doyurucuydu kusma kabız gaz olmamıştı.