Bebitom 3. Ay muaynesinde doktor inmemiş testis veya utangaç testis olabilir dedi . Her ay muane etti 6. Ayda sol taraftaki testisi bulamadı ultrasn çektirin dedi. İnmemiş testis çıktı ultrason da . Çok üzüldük doktorumz oğlumu çocuk cerrahına götrün dedi. Resmen cerraha ameliyat için gün almaya gittik. Cerrah elle muaynesinde testisleri torbaya indirdi. Ultrason yanıltıcı oluyormuş. Soğuk jel etkisiylede testisler yukarı çıkar zaten dedi. Boy uzamasıyla orantılı gitmediği içşn testis yukarda kalıyormuş. Allah razı olsun doktordan bizi ferahlattı. Kötü niyetli birinin eline düşseydik veya tam ehil olmayan bir doktor olsaydı boşu boşuna oğlum ameliyat olacaktı. Bu tecrübemi sizlerle paylaşmak istedim