Merhaba anneler. Oğlum 4ay 21 günlük doğduğu ilk zamanlarda molfix sleepy ve prima denedim sleepy pişik yaptı molfix daha içime sindi molfixe devam ettim ama ne zaman kaka yapsa 3 kakadan 2 si mutlaka taşıyor ben mi bağlamayı bilmiyorum yoksa markada mı hayır yok bilemedim bi öneriniz varmı?