Yusufalim BM22121 benim oglumdada aynı sorun var reflü artı inek sütü ve yumurta alerjisi var alerhiyide degerlendirmeni öneririm bizim tek alerjik tepkimiz fışkırtarak kusmaydi geçmiş olsun 🙏
Gocicim BM22121 hem reflu hem idrar yolu enf. Olabilir benmkinde oledi ikisi icin ilac kullandik gecti.. enfeksiyonu oldunda da huzursuzlugu yoktu ..
Avakado-34 BM22121 Benim bildiğim kadarıyla reflünün de pek tedavisi yok. 3 ya da 4. Ayda kendiliğinden geçiyor dedi arkadaşlar. 🤷🏼♀️ Doktor gaviscon verdi bize ama fayda etmedi. Mideleri zamanla geliştikçe geçer inşallah.
ikizlerinannesi2985 Avakado-34 1 yaşına kadar devam edenler varmış. Arkadaşımın kızının reflüsü 8.ayda geçmiş. Benim kızım da düzeltilmiş 2,5 aylık, onun da reflüsü var. Sabırla bekliyorum😩
Avakado-34 ikizlerinannesi2985 Geçer inşallah bir an önce. Olumsuz düşünmeyelim bizimkiler 3-4. Ayda geçer diyelim geçsin inşallah 🥰☺️
ikizlerinannesi2985 BM22121 inşallah canım. Benim kızımda da var. Ben de dört gözle geçmesini bekliyorum
Syhnorhn BM22121 kilo alımı iyiyse sıkıntı yok bence. Evet ameliyat oldu bebeğim. Ama çok şükür iyi şimdi. Sizinki reflüdür yüksek ihtimal
Avakado-34 cilek3 Aynı şekilde uykusundan uyanıyor kusmak için. O kadar kusmaya midesinde ne kalıyor anlamıyorum bende