Arafinannesi Merhaba arkadaşlar bebeğime e bebekten baby plus puset almıştım sadece 2 kere kullanmak nasip oldu çok temiz pusetli araba takım aldığım için yer kaplıyor satayım dedim 0′dan farksız 370 tl’ye almıştım 230 tlye satıyorum..
CilekRecelim Aynısının kırmızısı bende var. Çok kullanışlı almak isteyenlere tavsiye ederim. Bende oto koltuğu aldım boşa çıtkı ama satmaya kıyamıyorum 😂
Arafinannesi CilekRecelim vAllah bende çok beğeniyorum ama araba alınca 2 puset oldu verecek kimsemde yok öyle yakın hamile biri felan dedim belki satarım..