Adetim 2 hafta kadar gecikti ama normalde de 5 gün falan gecikiyordu. 1 hafta önce idrar testi yaptım tek çizgi çıktı. Ama kasıklarımda iğne batması şeklinde ağrı var. Dün de kan tahlili verdim henüz sonuç çıkmadı. Yaşanan bilen var mı ya adet gecikmesi böyle ağrı yapar mı