KuzeyinAnnesii
[bilinmeyen] bende azalma oldu malesef zde 2 bucuk aylığız ama umarım sizde olmaz böyle bir durum kişiden kişiye değişebilir
oguznur
[bilinmeyen] ben de oldum ve sonrasında sütüm azaldı, bende merak ediyordum neden azaldı diye demek ki bu yüzden olabilirmiş
seydaac
[bilinmeyen] benim teyzem regl olduğu halde 1buçuk yaşına kadar emzirdi. Ben de regl oldum şuan 2 aylığız sütümde azalma görmedim. İnşallah azalmaz
Yeliz
[bilinmeyen] hiç öyle bişi duymadım. 4,5 aylıkken oldum ve hiç sıkıntı yaşamadım o ay kızım 1 kilo aldı bide sütüne 😁
Mehtaptvz
40 dan sonra adet olan tanidiklarim 6 ay mama takviyesi olmadan rmzirdi gayette yetti cocuguna 😊sut yemeyle ivmeyle olan birsey oldugunu düşünmüyorum oyle olsa Afrika gibi ulkelerde kadinlar nasıl emzirebilsinler ki emzirme orani oralarda daha yuksek diye biliyorum😊Bilincaltinizi yetmez gibi düşüncelerle Doldurmayın bebeginiz emdikce ona yeticek sekilde sut üretir zaten beyniniz
Gorursensoyle
[bilinmeyen] aynen şuan 2,5 aylığız ve regl oldum 6 gündür sütüm azaldı ve mama vermek zorunda kaldım çok üzgünüm 😞 sabah 1 akşam 1 defa mama veriyorum ve gün içinde de zar zor yetiyor.. bittim sayılır ama yine de eskisi gibi çok değil ne zaman geri gelir acaba
aylin3834
Ben 40ım çıktıktan 1 ay sonra adet oldum şuan kızım 5aylık herhangi bi azalma olmadı çok şükür mama takviyesi yapmadım hiç.Kişiye göre değişen birşeydir bence
Mrvozdmr
Bende 40 ım çıktı ertesi gün adet oldum 6 aylık şuan oğlum daha yeni yeni sadece akşamları ek gıdaya başladım. Sütüm de hiçbir azalma olmadı gelişimi de çok güzel 3 ablam var onlar da hemen adet oldu ve hepside 2 yaşına kadar emzirdi. Bence öyle birşey yok kişiyle alakalıdır