Nehirsi20 kahvaltıdan, öğle ve akşam yemeğinden 1 saat sonra emziriyordum. Sihirli değnek değmiş gibi 1 günde düzene girmiyor tabiki ama rutini oluyor zamanla. Karnı aç masaya oturunca zamanla yemeğe başlıyor. Birde damak tatları, yeme alışkanlıklarının düzene girmesi zaten 1 yaşını buluyor. 10 aylık bebekler için 3 ana öğün ( ne kadar yerse artık) ve 5-6 ara öğün oluşturmalısın. Böylelikle aç kalmaz merak etme.