MutluMommy Gizem4242 3buçuk aylıktı kısa kısa önce dizimde sonra koltukta başladık cnm şimdi 6buöuk aylık çivi gibi oturuyo aşkım benim
Birprensesannesiii Gizem4242 4 aylıkken bebe yatmazla kısa süreli oturuyordu 6 aylıkken desteksiz oturmaya başladı
Asliiiiiiiiii Gizem4242 3. Aydan itibaren oturtmakta bı sıkıntı olmuyor canm benim bebiş iki buçuk aylık ben yavaş yavas dizimde oturtuyorum 😊
Asliiiiiiiiii Dndulgr Evet erken şu an zaten poposuna destek vermeden oturtuyorum ama 3 aylık olduktan sonra uzmanlar da öneriyor bı sıkıntı olacağını düşünmüyorum o yüzden
bikerem Gizem4242 4 aylikken basladik simdi hrmen hemen bes aylik mama sandalyesi ve bebe yatmazda oturuyor biraz biraz
curly_mom Gizem4242 4 aylıktı kendisi kalkmaya çalışıyordu 5 aylıktan sonra destekle otuturuyodum yarı yatış şeklinde. 6 6 buçukken de desteksiz oturmaya başladı..
Ebruatktrk 4 aylık olduk doktor artık destekli oturtmaya başla dedi biraz araştırdım eğer bebek kafasını tutabiliyor ve kalkmaya çalışıyorsa hazır demekmiş