1prens1prensesannesii Kızlar bebek bezinin evet kilo ile alakalı olduğunu biliyorum ama. Boy uzadıkça bez küçük gelir mi sizce?
Arc1993 1prens1prensesannesii mesela 6 no bezde 13kg dan itibaren yazıyor ama benim oğlum 11 kgdan beri kullanıyor. Boyu ayına göre neredeyse 10 cm uzun ve üst bacakları var vucuduna göre. Vucut tipiyle de ilgili. 5 no bacaklarını sıkıyordu 6 ya geçmiştik. Arkadaşımın kızı 12 kg 7 no aldı bacakları çok var boyu kısa. Sıkıyor
1prens1prensesannesii Arc1993 oğlum 9.aylık 4,numara kullanıyoruz 74 cm felan. Son zamanlar da sanki bez küçük geliyor. 8700 gr. Kilo değilde boy ile alakalı diye düşünüyorum bende. Cırtlı yeri göbeğini felan bayağı aşağısında kalıyor sıkıyor orayı