Merhaba arkadaşlar. Kitaplara önem veren anneler çoktur diye düşünüyorum. Bi eğitimci olarak kitapların çocuklara getirisini yakından gözlemlemiş biri olarak bebeklerinize mutlaka kitaplar okuyun. Şu pandemi döneminde bütçeler malum biraz kısıtlı. Biraz araştırma yaptım. Aranızda vardır bileniniz ama ben yeni keşfettim “ BKM kitap ”. Kitaplar o kadar uygun ki. Ayrıca kargoda ücretsiz. Bebeğinizin kitaplığını doldurabileceniz çok güzel kitaplar var. Fiyatları o kadar uygun görünce konu kitap olunca paylaşmak istedim 😍