Hmtgce Kızlar wee baby kullaniyoduk akıtmaya başladı.hasi aventin pembe renkli olanını alalım dedim.esim ben sipariş veririm dedi vermiş.simdi geldi bakıyorum +1 ay için diyo benim kızım 3 aylık gönderip +3 ay olanını alalım mı ya ne fark var akış hızı mi farklı offfff bana sormadan iş yapmasına sinir oluyorum şimdi kargoyla ugrasicaz bide
mehtap92 Hmtgce başlıkları var onun sadece ağzı değiştirip kullanmaya devam edebilirsiniz numara sistemini bilmiyorum okumuştum sadece öyle olduğunu biliyorum. Akış hızı Yenidoğan’da daha yavaş ve küçük bir delikse mesela daha büyük bebekte daha kalın ve belki sayıca fazla delik bebeğin ayına göre illa ki değişiyor 3 aylık bebeği yenidoğan biberonu tatmin etmeyeceği gibi yenidoğan bebekte 3 aylık biberin ağzının akış hızıyla baş edemez
Ogulcan Hmtgce tabi canım 3 aylık olanını Alman lazım emziğin ucunda ki delik sayısı değişiyor ben aventin cam biberonunu kullanıyorum çok memnunum
ymn2019 Hmtgce akış hızlarını ayına göre uygun alin .Ben ilk bebegim oldugndan iki delikten sonra 4 deliğe gec gectim bilmedgmden .Bebegm he r mama içtiğinde sinirleniyordu kavga ediyordu biberonla sanki .sonra anladm cok üzüldüm farketmedgm icin
Merrys Benim oğlum 6,5 aylık ben 3 no kullanıyorum, akış hızı biraz fazla dikkat edin. Trendyol’da Yorumlarda 3+‘Nın 10 aylık bebeklerde kullanıldığı yazıyordu ikilemde kalıp 3 noya devam ettim bende.
sseeddeef kızım 4 aylık ben şuan 1 numara ile veryrm akış hızına alışp emmeyi bırakmasın diye dogrumu bilemem ama sorun yaşamadım.
bikerem Hmtgce biberonlar oyle oluyor emziginde 1 yaziyordur muhtemelen. Ucunu ayina gore almaniz gerekiyor 2 3 4 numara seklinde uclari var hangi aya hangi ucsa onu aliyoruz
Tuba Hmtgce genelde yeni biberonların başlığı hep +1 satılıyor, siz sonradan hangi başlık uygunsa alıyorsunuz kendiniz. Ayına göre uygun seçmelisiniz yoksa biberon reddi yaşayabilirsiniz🙏🏼