Narmin20 Merhaba kizlar. Dogumdan 8 ay geçti amma benim göbeyim hala kaliyor. 10 kq fazlam var su an.🤦🏻♀️ Süt veriyorum. Sizce nasil geçer? Ne yapmaliyim?
Olcay Narmin20 bende aynı sıkıntıdayım benimde 10 kilo fazlam var aslında yemek düzene binse spor yapsam gidecek ama yapamıyorum kızımla çok zor oluyo
Nurella34 Narmin20 bnim 5 kilo kaldı 6 ay evvel doğum yaptım. Bol su için. Suya karanfil zencefil çubuk tarçın falan yağ yakıcı şeyler ekleyin
Eslem-Ecem10 Narmin20 10 kg fazlam var 2 bucuk ay olucak dogum yapali 14 kilo girmiş daha vercem bende deneyeyim tarcini off çok tatlı canm istiyor ve yiyorum önceden tatlı ile aram yoktu🥴🤯🙄
Olcay Narmin20 aynen bende bizim kızda maşallah bu aralar tam memeci oldu 17 aylık ama sürekli emmek istiyor o emdikçe ben acıkıyorum abur cubur yemiyorum ama ekmek yediğim için kilo oluyo haliyle
Demirac19 Narmin20 bende tatlıdan vazgeçemiyorum, tarçın tatlı isteğini azaltıyor kahveme katıp içiyorum ve kuru meyve yiyorum incir, hurma gibi
Birprensesannesiii Narmin20 sıkı bir diyet ve sporla ama azda olsa o göbek var napim takmıyorum doğumda 30 kilo almıştım hepsi gitti çok şükür düzenli bir beslenme planı ve spor yaparak sizde verebilirsiniz
Narmin20 Eslem-Ecem10 Ben önceden de tatliyi severdim ama hamilelikten sonra daha çok yemeye basladim. O yuzden çok kilo aldim😟 Dogumdan 2 ay sonra bende az göbek kalmisdi. Sonradan kilo almaya basladim🤦🏻♀️
bsragunay Bizde 8aylık olduk diyete yeni başladım kzıımı uyuttuğum gibide sporumu yapıyorum çok yoruluyorum kızım zaten oturtmuyo hiç ama mecbur başka türlü gitmicek kiloda göbekte 🤷♀️
bsragunay Dogudabirogretmen youtubedan seda altının sporlarını uyguluyorum instagrmdan da takip edebilrsnz korsede kullanıyorum uzun zmandır oda fayda ediyor bence fark ettiriyor