Yavrusununannesiii Kızlar neler yapıyorsunuz biz daha yeni doğum yaptık endişeliyim biraz da çok hassas ilk 2 ay neler yapıyorsunuz 7 günlük olduk bile şimdiden hayırlısı ile
Belinaysmom Yavrusununannesiii öncelikle hayırlı olsun Allah esirgesin nasılsınız doğumunuz nasıl geçti sezaryen mı normalmiydi?
Karaninannesi33 Yavrusununannesiii hayırlısı olsun canımm çok güzel bir his dimi☺️ ben de yeni doğum yaptım burda bekliyim 9 günlük oldu benim oğlan da 😊 beni neler bekliyor ileriki günlerde onu merak ediyorum şimdilik zor geçmiyor emiyor uyuyor ama kolikten çok korkuyorum inşallah olmaz ağlamasına dayanamam çünkü ben De ağlarım 🤦🏻♀️
Yavrusununannesiii Belinaysmom çok teşekkür ederim canım normal doğum olacaktı 14 saat normal doğum sancısı sonrası acil sezeryan a alındım çok zorlu bi süreçti
Belinaysmom Yavrusununannesiii olsun sağ salim kucagınıza almışsınız şükür ilk önce sarılık olmamasına dikkat edin “ yatarken kusmaması için yan yatmasına” pişik olmaması için sadece su içerikli ıslak mendil kullanmaya pamukla kurlamaya “ banyo ederken bebişin kulaklara su kaçmamasına” ve 3 aylık olduklarında dönmeye başlıyorlar koltukta tek başına bırakmaya dikkat edin sağlıkla büyüsün inşallah 💖💖
Yavrusununannesiii Karaninannesi33 Teşekkür ederim canım amin dizinde gözünüz Aydın dediğin gibi ağladığında onu susmasını sağlayamayınca bende senim gibi oluyorum bende aglayasım geliyor
Yavrusununannesiii MK08 valla al benden de o kadar yanından biraz olsun ayrılsam aklım onda kalıyor yorucu mu neler yapıyorsunuz
Yavrusununannesiii Belinaysmom su içerikli ıslak mendil demişsiniz ne kullanmalıyım ben sleppy kullanıyorum ama ıslak mendili yıkıyorum bol su ile sonra da pamukla siliyorum